★ tomt huvud






Jag har gått hela dagen och tänkt då och då på allt jag ska blogga om när tillfälle ges. Nu när jag sitter här, då vet jag inte alls vad jag ska skriva om? Det är helt tomt i mitt huvud!

Idag har vi varit inne hela dagen för jag har tvättat våra ytterkläder. Kan ju knappt vara ute ändå, man slår ju ihjäl sig!! Vågar man chansa ;)



Williams jätte spruta som är fylld med blod. Vi har lekt doktor idag, han skrev en räkning på 80.000:- När jag då sa att jag inte har så mycket pengar, då sa doktorn "Men det är okej, du kan få pengar av mig" hahaha bra doktor va?? =D



Jag har en 8,1 megapixel kamera på min nya mobil, men tycker inte bilderna blir så bra, mörka och gryniga. Synd!! Men mobilen är cool =P



Bilden togs igår när hon ÄNTLIGEN somnade för natten, efter en sjukt jobbig dag. När jag hörde hennes tunga andetag och förstod att hon somnat så var det ett Halleluja moment. Nästan så jag drog av en dans för att fira!

Min mage har ju varit helt rutten i omgångar, har nu kanske kommit på när det sker. Om jag äter och ammar straxt därefter så får jag magknip Alá Ajje sen springer jag på toa. Men då är frågan, varför? Kan ju inte va normalt? Men jag har ju iof aldrig varit normal så det är väl som det ska då med andra ord ;)

Nu ska jag pyssla med Linnéas babybok. Tjing!!


Kommentarer
Postat av: Sofija

Hörrö du fjärt, har du pratat med en läkare?

Du kan ju inte gå runt och ha ont i magen så där! Att du äter och sen amma låter ju inte som om det hänger ihop:S

2011-01-17 @ 21:58:46
Postat av: Micke

Du är så duktig med våran dotter. Ska se till att det inte blir lika jobbig i kväll. Nu ska hon få bada. Sov gott. Ä

älskar dig.

2011-01-18 @ 18:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0