★ hallabalo

Vi åkte till Nyköping idag, för att göra ombesiktning på bilen då ena bakdäcket inte snurrade tillräckligt sist. Men när vi kört alla 18 mil som det ibland känns att köra dit, så fanns det inga tider. Surt!! Drop in, är det så bra egentligen? Drop in, drop out, go home.

Medans Micke var där så gick jag och barnen runt på stan. Bytte kläder som Linnéa fått i för liten storlek, men de fanns bara i storlek 56 så jag bytte till dessa:



På bilden ser de ju enorma ut! Men de är i storlek 62. På lördag är det dop för vår allas älskade Casper så då ska hon ha guld klänningen =) Köpte även trepack strumpor...Eller köpte och köpte, Fitri betalade i grund och botten eftersom jag bytte ;) TACK familjen Findones.

Kommer ni ihåg detta godis?



William köpte det idag för en del av sina tandfé pengar. Och jag blev ju lite sugen själv =P
Köpte det godiset med mycket annat på Åkes bilomat när jag va liten. Svett-Åke "50 öre" moaahahaha

Lillskruttan sov hela tiden förutom en liten food break på HM...



Djurgården spelar, går inte så bra. Suck. Förra säsongen var ju helt klart roligare att se på men men, man kan ju inte få allt här i livet!

Imorgon blir det Thailunch hos min älskade. Så mysigt vi ska ha!

Kommentarer
Postat av: Fitri

Ååh så söta kläder du hitta till lillfisen!! Det var inga problem att byta va??

Hon har redan växt massooor sen sist jag såg henne?!?



Puss

2011-01-25 @ 01:35:25
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: Jossan

Åh en sån där body köpte jag oxå för ett tag sen, till lillfisen i magen :) I strl 50 :) Så himla pytte! Hihi.. Den kostade bara 30 spänn på rean så då kunde man ju inte annat än att slå till!

2011-01-25 @ 10:14:26
URL: http://jossgoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0