★ Utmanad

Idag har jag tillbringat dagen med Cammen. Direkt efter dagis så åkte jag hem till henne och myste, så skönt när vi ses, vi ligger i varsin soffände och pratar. Om allt och inget. Om allvarliga saker. Sorgliga saker. Roliga saker. Finns nog inget som vi inte pratar om. Sedan laddar vi alltid batterierna med jävligt god Thai mat!
Denna gång kunde vi verkligen mysa rejält då våra barn sov i stort sett hela tiden... Annars har Linnéa varit brandlarm när jag varit där. Men inte idag inte =)



Camillas super läckra stjärt! Give it to me baby *yummi* ;) hihi



Dunderklumpen Casper sitter i soffan och glassar!



Lik sin mor- gillar att gymma!



Donna- storkind var nöjd i soffan



Sedan sov hon sött =)



En trött pappa med sina barn!

Imorgon åker jag och Cammen och storhandlar direkt efter vi lämnat våra stora barn på dagis. Då packar vi in dom små och drar till Willy´s för stor jädra handling!! Vet inte hur det ska gå att få plats alltihop i kundvagnen med en donna liggandes där i. Bara alla 6 paket blöjor som jag ska köpa tar ju upp all plats! haha... men men den som lever får se.

På torsdag blir det till att göra ett nytt försök med att ombesikta bilen. Micke droppar då av mig i Tälje denna gång så ska jag köpa dop present till Casper. Har haft en otrolig idé torka ang present men nu så tror jag att det löst sig. Gäller bara att hitta det också. Tack Sarah för alla tips!! Guld värt =)

Har blivit utmanad av Sarah på http://www.nyalivetiharnosand.blogspot.com/ 
Det är en utmaning på 30 frågor. Som skall besvaras en om dagen i 30 dagar.
Dag 1 på utmaningen och frågan är: Presentera dig själv.

Jag heter Ida Neiberg, 26 år och bor i Vagnhärad, södermanland. En tråkig by men som skall byggas om totalt vilket vi alla längtar efter. Är från Trosa ursprungligen men valde att köpa radhus här pga av huspriserna. På 7 kilometer mellan Trosa- Vagnhärad så skiljer det minst 1 miljon i huspriser för samma slags hus.

Jag är gift med Mikael sedan 5 år, är ett par sedan 10 år tillbaka och tillsammans har vi 2 st barn. William som snart blir 5 år, kom med storken som vårat mirakel. Linnéa, 7 veckor levererades inte med storken tyvärr utan vi fick kämpa i 3 år med tabletter och sprutor för att hon skulle bli till. Det har varit allt annat än lätt men nu är hon här och tillsammans tar vi kliv in i vårat nya liv.

Nu är jag mammaledig men annars är anställd för Kin Group. Kin AB, står för klockgrossisten i norden vilket innebär att jag står i en Ur&Penn butik och svettas. Jordens varmaste arbetsplats!

------------------------

Ah, det var väl typ det.... =D

Puss på er allihop!

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Jag håller med, Ur&Penn måste vara de varmaste butikerna!! Både butiken i Mora och inne i stan här i Örebro är som en kokhet bastu på sommaren. Luftkonditionering, vad är det? Stackare.

2011-01-26 @ 16:29:14
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com
Postat av: Mikalmaria

Keep up the good work.

2012-08-24 @ 15:41:17
URL: http://mikalmaria.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0