★ Fröken Fröff

Idag har vi hållt oss inne från det mysiga snövädret. Jag och William har bakat bullar medans snön yrde utanför.



Igår så åkte vi runt i varenda elektronik affär i Stockholmsområdet... Billigast var det på NetOnNet lagershop, därifrån fick jag en mobil av min man =) En Samsung Jet S8000. Jag tvekade och velade och sa nej åtskilliga gånger för jag kände mig inte värd en telefon. Men han insisterade och sa att jag var värd allt i hela världen. Hihi han är så gullig min man! Telefonen var en reparerad vara så den var till nedsatt pris. Men alla garantier gäller ändå. Det är ju bra =) Skönt med en bra kamera, med blixt dessutom! Så nu blir det lite bättre bilder framöver här i lilla bloggen.



Världens sötaste handgjorda tossor som Linnéa fick av sin mormor



Tittilurum!



Mina bästa <3



En stycke klutt

Dags att byta blöja låter det som. Det sprakar här borta hos LillDamen...
Fröken Fröff som vi kallar henne för när hon bajsar så kommer allt med ett FRÖFF =D

Skulle behöva ta William till badhuset så han får leka och få uppmärksamhet. Inte för att han inte får det hemma men han behöver få komma ut och göra något. Undrar hur det ska gå och lämna honom på dagis nästa vecka? Kommer ju bli som en inskolning =/ Hilfe hilfe...

Letar efter en rosa DIF body men det finns inga =( I alla år har det funnits rosa skitsnygga bodysar och nu när vi har fått en flicka så finns inte en enda på deras hemsidor?? *snyft*

Idag skulle jag fått håret fixat, klippa och färga håret men vågade inte köra bil i detta väder tyvärr. Hoppas jag hinner imorgon innan jag ska iväg till Stockholm. Allt hänger på när Micke vaknar. Jag vill gärna inte ta med båda barnen till frisören, kan ju inte bli annat än kaos!! haha, ser scenariot framför mig...hoooohoooo nej tack =D

Älskar dig Micke!!


Kommentarer
Postat av: millan

snygg skötbädd....=) hehe...... Jaa, du baby....Imorrn bär det av mot heron....MYSPYS det ska bli =) & jag längtar efter El Maco.........!!!!

2011-01-06 @ 22:50:26
Postat av: micke

Älskar dig också. Jag hoppas på att jag inte går upp för sent men man vet aldrig. Har fått Linnea och somnat nu. Eller hon har sovit i ca en timme nu. Vi får se när jag går upp vill att du ska få sova gott innan jag ska jobba igen.

Hoppas att ni får en bra kväll brudar. Det är ni värda

2011-01-07 @ 01:59:44
Postat av: Ida

vad mysigt vi ska ha! :) kanske får ta med cyklop och simfötter eftersom du ska Dregla efter rikard wolf. och tack micke för att jag fick sova som en gud :)

2011-01-07 @ 10:34:35
URL: http://idlur.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Så det blev en Jet, kul med ny mobil! Tips är att köpa displayskydd för den blir väldigt lätt repig av naglar.

2011-01-07 @ 16:21:07
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com
Postat av: micke

2011-01-07 @ 16:48:35
Postat av: micke

Ni är ruttna. Hoppas ni får det mysigt. Ida har varit duktig hon har redan köpt skydd men väntar på att få den. Sov gott:-*

2011-01-07 @ 16:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0