★ Nyklippt

Idag har jag varit hos bästa Sandra och fått håret fixat =) Hon slingade och klippte mig, och som vanligt blev jag jätte nöjd. 



 

Blev en liten lugg denna gång.

Sandra är så gullig som tar sig tid att klippa mig. Hon är den enda som förstår hur jag vill ha det, utan att jag behöver säga något. "Klipp nåt bra" säger jag typ och så går jag därifrån asnöjd =)



William leker doktor med sin far



Lego Star Wars är absoluta favorit spelet



Dagens middag. herregud vad gott! Yum yum



Linnéa kliar sig i örat. Eller orkar hon bara inte lyssna på mitt tjat?



Hon är 1 månad idag =) Värsta tonåringen ;)

Igår smet jag iväg på bio med Cammen, Änglagård 3 såg vi. Jag tyckte att det var en fin film, mycket kärlek. Och skratt =) Kändes som att filmen kunde ha utspelats här i kommunen ;)

Jag har verkligen ingenting att skriva om då det enda jag gör är att ta hand om mina barn... så...ja...haha... jag avslutar här =D haha

Nu en hälsning från min son:

yukjwmk87hvfxdwqasdfvmkjö,momiopå william 4 år

Begåvad va? ;) hihi

Puss på er

Kommentarer
Postat av: micke

Nu somnade hon hoppas jag. Snö från taket gled ner nu. Blev blöt ibrallan. Hoppas du har sommnat om nu älskling. Sov sött älskar dig:-P

2011-01-09 @ 01:38:47
Postat av: Fitri

Snygging!! ;)

2011-01-09 @ 13:01:33
URL: http://ylmetott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0