★ Yo



Glutta in glidar´n! =)

William min älskade, har fått en lös tand! Han första lösa tand. Herregud, var tog tiden vägen? Snart kommer han gå runt helt tannalös. Haha vad fult!! Han kommer ju se sjuk ut? Jag upptäckte det igår när jag borstade hans tänder. Såg ut som att han började få en glugg, men jag borstade vidare så helt plötsligt när jag grejjar där inne så ser jag hur den vickar sig!! Jag stängde av tandborsten och blev helt lyrisk, började typ hoppa och ropa på Micke! hahaha. William är skit stolt och väntar tills tandfeén ska komma =P Jag lurade honom idag att tanden var tappad, att den var borta, då fick han stenface! Ååååh det var så kul, man riktigt såg rädslan i hans ögon, hur han frös till och fick inte fram ett ord! hahaha plutt =)

Har plockat fram kläder till Linnéa i storlek 62. En del sitter asa bra medans andra är super stora. Lite skillnad på storlekar... Hon har haft storlek 56 i 6 veckor nu och använder det ännu, William kunde ha det i 1 vecka typ, max =P haha. Mina små söta raringar <3

Det är handboll på tv, Nr 17 i Argentina är fin att titta på ;) Domaren verkar också lite rar. Lite ögongodis i vardagen är aldrig fel...

Nä ni. Måste peta och borsta tänder nu och förbereda inför natten. Micke åker till jobbet snart. Snälla säg att han lyckas få donnan att somna innan han åker... Och snälla låt inte natten bli som igår.

God natt

Kommentarer
Postat av: Sarah

Min fina Ida, jag bara älskar eran familj, ni är för skojiga. Jag har börjat blogga igen, vore skoj om du ville läsa lite. Kanske anta utmaningen...kramis

2011-01-19 @ 23:22:30
URL: http://www.nyalivetiharnosand.blogspot.com/
Postat av: Caroline

Guuh så söt hon är lilla badtjejen! Hoppas allt är bra med er! Kramisar!

2011-01-21 @ 10:04:32
URL: http://novaochneo.blogg.se/
Postat av: Sarah

Här kommer en utmaning till dig. Dom här rubrikerna är väldigt poppis bland bloggare nu.Dag 01 – Presentera mig själv

Dag 02 – Min första kärlek

Dag 03 – Mina föräldrar

Dag 04 – Det här åt jag i dag

Dag 05 – Vad är kärlek?

Dag 06 – Min dag

Dag 07 – Min bästa vän

Dag 08 – Ett ögonblick

Dag 09 – Min tro

Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag

Dag 11 – Mina syskon

Dag 12 – I min handväska

Dag 13 – Den här veckan

Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?

Dag 15 – Mina drömmar

Dag 16 – Min första kyss

Dag 17 – Mitt favoritminne

Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Dag 19 – Detta ångrar jag

Dag 20 – Den här månaden

Dag 21 – Ett annat ögonblick

Dag 22 – Det här upprör mig

Dag 23 – Det här får mig att må bättre

Dag 24 – Det här får mig att gråta

Dag 25 – En första

Dag 26 – Mina rädslor

Dag 27 – Min favoritplats

Dag 28 – Det här saknar jag

Dag 29 – Mina ambitioner

Dag 30 – Ett sista ögonblick



2011-01-21 @ 11:12:14
URL: http://www.nyalivetiharnosand.blogspot.com/
Postat av: sandra

Heej!



Jo vi ska ha en tjej som sjunger, vi ger henne 500kr och hon ska sjunga en sång. Hon är kompis med tjejen som tog över våran hund och ville inte sätta ett pris själv. Sist ville hon bara ha bensinpengar och en flaska vin typ :)



Hon har spec röst och jag tycker den passar Älskade barn som hon sjöng för Alexander också.



Nä inga gästgåvor, känns lite för amerikanskt eller något :)



2011-01-21 @ 12:24:37
URL: http://sandraaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0