★ äh

Min sömn är så rubbad att jag inte kan sova längre. Halv 4 gick jag upp. Då somnade jag vid 2,halv 3. Jag verkligen sovit mycket inatt. Min kropp är så van att springa uppe på nätterna att jag blir pigg pang bom så fort jag vaknar. Jag är just nu slutkörd av att få tagit nätterna och dagarna helt själv sedan Linnéa kom. Pga att Micke jobbar natt. Hade hoppats på att få sova inatt men det tog 11 år innan jag somnade, om jag kan kallaar tills Linnéaet sova,sov i småskvättar tills Linnéa vaknade av att hon rullat på mage och då hade ju William kissat ner sig så det var bara att sätta igång med att ta hand om det. Då var Micke ute i sitt förbannade garage! Hade han bara varit inne och tagit det så hade jag haft chans att somna innan jag blev för pigg. Men nej, även det fick jag ta och just nu är jag slutkörd. Jag orkar inte att hatta med sömnen så här mer. Jag vill inte springa ärenden varenda natt. Men det är så här det är att ha barn så det är bara att bita ihop. Men att inte fått sova ordentligt på snart 7 månader börjar sätta sina spår. Satan vad ont i magen jag har då. Glad midsommar på er!

Kommentarer
Postat av: Sofija

Lider med dig gumman!:( Hoppas att du får sova ut ordentligt snart!

2011-06-25 @ 13:30:22
URL: http://justflippacoin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0