★ bebis kläder

Har precis rensat ut Linnéas kläder som hon vuxit ur. Jag tycker att det var sorgligt att lägga undan hennes fina kläder. Kändes som att jag kastade bort en bit av min dotter vid varje plagg! Sorgligast var det att vika undan hennes vackra prinsessklänning som syrran köpt samt hennes guldiga Hello Kitty klänning. Sparade dom i lådan först men varför? Storlek 62 i båda och hon har 74 nu. Suck för mig :-) hihi I eftermiddag ska vi börja att måla huset! Spännande. På söndag ska vi på husvisning. DET är spännande! Woho!

Kommentarer
Postat av: Sofija

Om du har några neutrala (färgglada) plagg som du vill sälja så kikar jag gärna på det!;)

2011-06-16 @ 11:25:46
URL: http://justflippacoin.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Vilket hus? Vilket hus? Vilket hus? NYFIKEN!!! :P

2011-06-16 @ 23:02:26
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com
Postat av: pappa

Pappa undrar vicken barre de kan vara men som vanligt så får man inget veta

2011-06-17 @ 08:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0