★ snutplatt

Hinner aldrig blogga längre ju! All min tid går till familjen, mina barn slukar min tid, slurp säger det så är det dags att gå till sängs!

Vi har varit på husvisning... MEN för 2,6 miljoner så får man bara skal. Ett betongskal där du får göra allt själv. Kakla, klinka, lägga golv, gipsa, montera värmetrumma, montera kök, ja alltså ALLT!! Så, ja... det var den drömmen det! Vi får bo kvar här. Vi trivs, alla har ett varsit rum, vi bor billigt... Men ibland längtar jag bort. Det gör väl alla once in a while?

Vi har beställt en tapet till vardagsrummet!!! WIHOOOOOO!!!!! Vet inte vilken vägg den ska vara på, men det löser vi. Vi målar nog vitt på resterande väggar... Vill möblera om men det är så svårt med alla dessa fönster!! Förslag någon?? Skulle behöva ha hit en inredare, behöver få hjälp på traven.

 

Min nya hårfärg... har fått håret fixat idag... SPÄNK JO SÄNDRA <3



Linnéa leker med Sandras halsband =)

Micke har målat på huset denna vecka, det är mitt målande kvar, men har helt enkelt inte hunnit!!
Längtar tills vi börjar bygga lilla terassen.... Åååå herregud vad jag längtar!

Och jag längtar till att få göra om i vardagsrummet, när tapeten kommer så börjar jag riva, allt ska bort! Fönsterlister och blombrädor ska väck... dit med nytt!! Golvet ska vaxas. Finally.

Nähe. Har inte tid att sitta här. Ska det vara såhär att vara vuxen? Ska man alltid ha så här fullt upp?? Huvva... När ska man hinna andas? But I like it! Mina fina barn är dom bästa <3

William har börjat titta på Pippi Långstrump, han älskar Starke Adolf, och han blir så impad när Pippi är starkare än honom...hahahaha...ååååå min lilla snutplatt <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

starke ADOLF de måste va MORFAR

2011-06-23 @ 13:57:32
Postat av: Timmy

Haha! Pippi på cirkus med starke Adolf det var mitt favoritavsnitt också =)

2011-06-23 @ 23:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0