★ bilder



2 st livsnjutare



Full rulle!



Som dom har lekt! oj oj =)



Casper var Ida gris och skulle helst bara gosa <3



Deep talk om allt och inget? ;)



ÄLSKA <3



Väldigt skönt sätt att sova på tycker William <3







Jag ÄLSKAR  fjärilar, det är bland det vackraste som finns! Fick syn på massor av fina fjärilar på grannens träd så jag grabbade tag i kameran och sprang ut!





Livsnjutare



Idag har vi varit barnvakt till Joline och Casper, vi hade sååå mysigt =) hihi =)

Nu på kvällen så har jag gymmat, Cammen ska ju alltid pressa mig, fasen!! Lät som att jag blev våldtagen av en björn samtidigt som jag födde barn. Det går inte att vara tyst när man ska leka Himan. Körke!! Hoppas jag har träningsvärk imorgon, annars blir jag besviken!!

Nu ska jag duscha, klockan bara flyger iväg...

Kommentarer
Postat av: cammen

Gud vilka härliga & fina bilder =)



Tack som fan för att Ni var barnvakt! Ni är guld värda!! Alltid lika spännande att läsa & titta på din blogg, baby! PUSS!

2011-06-15 @ 08:32:06
Postat av: Sofija

Vilka härliga bilder!:) Barnen är lika söta som vanligt!



Tack för lunchdaten igår <3

2011-06-15 @ 10:16:41
URL: http://justflippacoin.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack snälla ni fina!

2011-06-15 @ 11:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0