★ Jag är grym



Jag bjuder på denna extremt sexiga bild på mig =D HAHAHAHAHA. Utspärrade näsborrar och flåsande mun *sexi* Meningen med detta foto var att ni skulle se hur svettig jag var *asg*  Men man ser bara en droppe vid ögat och att det rinner på kinden. haha... wiiii.

Jag var dundersvettig, det rann och droppade som om det regnade!! Jag har idag, lyft bort alla svintunga trädgårdsplattor och skalat bort gräsmattan!



Väggen in till grannen har tagits bort sålänge så ska den väggen byggas på terassen.



Linnéa är ute på äventyr medans jag skalar bort gräsmattan. Spelar ingen roll var man lägger henne nuför tiden, hon är nån annan stanns efter en stund =)



Efter allt slit så fick jag en blåsa i handen. Den är inte så stor men den känns!



När Micke vaknade så drog han iväg för att köpa virke! Terassen ska bli samma färg som den bruna väggen...


Igår så tvättade jag av framsidan och målade om fasaden! Skrubbade ren dörren från svartmögel, så nu är den vit igen!

Visst har jag varit duktig, alldeles själv ensam med 2 barn? Jäääää =)



Imorse åt jag och William jordgubbar till frukost! Yammi!! Det är så bra med mina älskade Tupperware produkter för i denna skål har jordgubbarna legat i 3 dagar men burken har behållt dem som nyplockade! På så vis har vi alltid jordgubbar hemma. Nu ikväll så var jag och William iväg och plockade nya, så nu har vi fyllt burken igen! Rekommenderar denna Crisper från Tupperware. Sallad, grönsaker, bär, you name it, håller sig fräscht upp till en vecka, ser alldeles orört ut! Love it =)

Nu ska jag kolla på 2½ men sen blir det natti natt för min del. Dagarna går i ett! *gäsp*

Puss


Kommentarer
Postat av: Sofija

Du är så jäkla grym!:)

2011-06-27 @ 21:44:23
URL: http://justflippacoin.blogg.se/
Postat av: sandra

fint Ida:-) du är DUKTIG!!!

2011-06-27 @ 22:38:19
Postat av: Anna

Va duktig du är!

Var plockar du jordgubbar nånstans?

2011-06-28 @ 08:15:16
Postat av: Ida

Anna,vi plockar i Västerljung på Hillsta. 25 kr litern! Super goda!

2011-06-28 @ 10:37:20
Postat av: Cattis

Shit vad du är duktig Idlör!! Supermamman! =D

2011-06-28 @ 19:11:13
Postat av: Emelinda

Värsta superwoman! O den där tuppertjosan låter ju guld!

2011-06-28 @ 21:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0