★ Sommar å sol

Idag så har man ju svettats lite... William har badat som körkemäki men jag har bara tittat på =( Jag har mens typ 4 ggr om året och just IDAG skulle den komma. Kul. Jippi. Tjoho. Välkommen. Inte ett dugg varmt med en stor jäkla blöja mellan benen. "Alla åkte till stranden utan Ida för hon blödde från sin slida" =´( *snyft*





















Med 2 barn i släptåg och en stressad mamma så hann inte Micke längre än så. Det där lät inge bra, haha, menade inget negativt, bara att allt tar lite längre tid nuförtiden =) Man ska ha barnvakt vid sådana här projekt, för då blir man klar på en dag! Min man är så duktig <3 Han kämpar på med renovering och byggen <3

Fototapeten kom idag också. En stor postbil rullade in framför huset och ut hoppar en glad postkille och frågar efter mig. All denna möda för en liten tapetrulle =) I like it!!  Och vet ni vad det bästa av allt är?? BÅGEN ÄR KLAAAAAR!!!! YEEEEAAAAAJJJJJ!!!!



Den står i Linneás rum och väntar på att få komma upp och målas och göra hela vardagsrummet så mycket bättre <3
Me so happy =)

Linnéa kan sitta nu <3 Åh. Min dotter har blivit så stor! Men jag vågar inte lämna henne för rätt som det är så välter hon ;) mihihihihi.

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Men åh vad roligt, nu händer det grejer med tapet, båge och uteplats! Kommer bli sååå fint :) Underbara bilder på ungarna!!

2011-06-28 @ 21:32:30
Postat av: sandra

shit vad ni är grymma!:-) haha men inge roligt med fröken röd där alltså...förstår dig..själv svettas man typ där utan att blöda HAHA.

säg till om ni vill ha hjälp med tapeten...:-)

2011-06-29 @ 05:23:37
Postat av: Fitri

Du är inte ensam om att blöda från slidan.. Tror det är frysa ut Ida o Fitri-veckan från stranden minsann?? O jag o min jävla hosta.. Du kan ju tänka dig att det forsar körkemääki ur pimsan på en en!! Gaaaah..

2011-06-29 @ 10:52:22
URL: http://ylmetott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0