★ Rättelse!!

Jag har varit ute och cyklat i nattmössan på fyllan tror jag allt...

Jag har nämligen skrivit här på bloggen att Sanne och Anton är Williams gudföräldrar, och det framgår inte direkt heller att det var LINNÈA som jag menade.

Så inlägget om gudföräldrar och bilderna på Sanne och Anton var ju alltså menat om Linnéa.

William har redan gudföräldrar, det är min moster och hennes sambo som bor uppe i Vidsel, långt upp i lapphelvetet ;)

SÅ, gott folk: Linnéa har fått 2 stycken underbara gudföräldrar, min svägerska Sanne med pojkvän Anton.

Rättat och klart ;)

                                   
                                                   YO!
                                       

Kommentarer
Postat av: sandra B

vilen super duper fin bild på dig!!! =)

2011-03-09 @ 11:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0