★ Trött

    

Jag och Linnéa har tillbringat dagen hos Camilla och Casper. Vi avnjöt den sedvanliga lunchen tillsammans, så förbenat gott så man halvdör lite granna...

Sen hämta William på dagis, hem och amma Linnéa, till badhuset för att simma, hem och amma, laga mat, tvätta, åka och handla, lämna mat hos pappa, hänga tvätt, natta William och nu sitter jag ner. Vilket är ganska skönt för att jag har ont i ryggen =( Har konstigt ont högt upp, börjar fundera på om det är nån muskelinflammation eller nåt...?

Jag är trött och känner att jag inte har någe kul att blogga om alls...

Beställde den svarta klänningen, samt en gråvit annan klänning. Om både sitter som ett korvskinn så vetifasiken vad jag gör. Då får jag ha dop i en sopsäck.

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: micke

ska ge dig liten sov morgon nu på morgenen. Du är den bästa fru/mamma man kan han. tack för du vill var det för mig och barnen du är värld mycket. Jag hoppas att de passar då blir det sexit. mums

2011-03-09 @ 02:50:11
Postat av: ida

du är så söt älskling! Hihi. Älskar dig min fis!

2011-03-09 @ 04:16:06
Postat av: millan

tack för den mysiga dagen baby!!

love you!

2011-03-09 @ 12:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0