★ Danny....

Underbart väder idag! Jag tog barnen och gick på promenad, slängde lite kartonger på återvinningen och fortsatte färden mot blomsteraffären... Köpte blommor till Micke, en från oss var. William valde en orange ros, Linnéa en rosa och jag en röd.

 

     

 

Jag försökte ta kort med närbildsfunktionen men det fungerade inte. Har ingen aning om hur man tar kort "manuellt" utan har tagit på autofokus, kan ju meddela att jag inte förstår speciellt mycket av kameran, jag har massvis att läsa in och det ska jag göra när jag får tid. Plugga lite så jag kan ta finare bilder. Så bilderna blir lite kassa en framtid framöver ;)



Begav mig sedan ut på en rask promenad (kan man säga powerwalk?) och mötte upp grabbarna i korsningen där vi tillsammans gick till Bilisten och köpte lördagsgodis till William...





Vädret idag har verkligen varit fantastiskt! Vi har varit ute jätte mycket... Snart är det dags att vårstäda ute på altanen och i April brukar vi alltid köra första grillningen! Längtar *mums*



Hade ett otroligt givande och lugnande samtal med en vän igår... Hjärtat känns lättare och snart ska vi ses! Jag tror jag längtar ihjäl mig...

Snart ska vi se på melodifestivalen, egentligen vill jag bara se Danny och vem som vinner men det kan bli knepigt att pricka in. Vet inte hur länge programmet håller på? Kl 22 slocknar jag ju så ;) hihi, småbarnsförälder =)
In the club, the club, oh oh <3 Så jävla grym låt och sen att han ser ut som miljonpoängare gör ju inte saken sämre diret *nam nam*  Vill ut och dansa när jag lyssnar på den...

Prästen ringde igår, han ska komma på tisdag, hem till oss och gå igenom dopet! Det tycker jag är väldigt trevligt, att han gör hembesök. Så var det inte med William. På måndag ska Bella sjunga lite för oss och jag läääängtar!! Så otroligt nyfiken på hennes version av låtarna. Sen ska jag klippa mig och färga håret, ni vet väl hos vem ;) Min härliga vän Sandra <3 Hon är grym. Ska ni klippa er så ring henne!

Jag vill att det ska bli onsdag nu, då ska vi iväg och handla massvis till dopet, och kläder (speciellt till William) han behöver en helt ny garderob!

Jag kan knappt tro mig själv, men jag är hooked på Robyns låt- Indestructible... Blir nästan lite rädd för mig själv då Robyn annars är artist som jag har OTROLIGT svårt för.

Nu ikväll har vi mumsat oxfilé från greken. Halleluja. Nam nam. Kollat på värdelös hockey... Fasen Dif... =(



Underbar bild enligt mig =) hihi

....In the club, the club oh oh....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Danny är min favvo också. Jag blir lite fjortisbetuttad tror jag trots att jag föredrar äldre ;-) Jättefina bilder på underbara ungar! Puss från "vännen" :-)

2011-03-12 @ 20:22:46
Postat av: Jossan

Verkligen en underbar bild på Linnea, åh så söööt hon är, man vill ju äta upp henne <3

2011-03-12 @ 20:33:23
URL: http://jossgoss.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej!

Sååå fina bilder och vilken kvalite! När du lär dej handskas med kameran kommer det bli dyrt ;) (Ja för man vill ha massa objektiv, stativ, blixtar och annat som gör bilderna fina )

Kram

2011-03-12 @ 22:14:04
URL: http://isabellsmam.blogg.se/
Postat av: micke

TACK för blommorna mitt hjärte gull. Det var riktigt snällt av er älskar er massor .

2011-03-13 @ 01:42:57
Postat av: Emelinda

Underbar bild på Linnéa! Längtar till dopet <3

2011-03-13 @ 10:50:49
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com
Postat av: Anonym

Vilka härliga bilder =) O härliga barn såklart :P

2011-03-13 @ 14:07:11
URL: http://mejlon.blogg.se/
Postat av: Cattis

Du har så vackra barn min vän! Så fina och goa =) Dunderkram

2011-03-14 @ 20:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0