★ missfall =(

Har inte hunnit blogga denna vecka... Varit full rulle hela tiden, alldeles galet!
Vet inte vad jag ska skriva om heller, känns som att denna blogg är den tråkigaste som finns!

Vi har hälsat på Sofija idag! Hon har gravid craving på hallonmumrikar och kiwi så vi var där och lämnade av det som en liten överraskning! Hon blev glad då hallonmumrikar är ruskigt svåra att få tag på! =) Kul att man kan göra någon glad!

     
Hypnotiserad av en mugg        Mirabelle <3                 Fin William och hypnotiserad syster

     



William med sängkammarblicken =P hihihi



Gudfar med sin gud dotter <3 <3 <3

     
Gudmor med sin gud dotter         Läpp knögel??               Casper kan sitta!!



Igår var vi hos min syster och lämnade paket. Hon fick en stor påse godis, en kall stor coca cola, en ljuslykta från SagaForm samt väggbokstäver- Kärlek. Såna dära fina som man ställer på tex en tavel list...

Vi ville ge henne lite tröst då hon tyvärr har fått missfall =(
Hon ringde mig och sa att hon hade ont i magen och blödde lite nu och då, efteråt så ringde hon sin barnmorska som tyckte att hon skulle åka in och kolla upp det. När Linda (syrran) bestämmer sig för att göra det så säger det bara pang när hon ställer sig upp! Blodet forsade ut och det var blod överallt, det slutade aldrig att rinna =( Hon var så ledsen stackarn, hon ringde igen och jag visste inte vad jag skulle säga, blev så ställd och fick en klump i magen =( Allt jag fick sagt var att hon skulle åka in till sjukan ögonaböj! Där konstaterades det att fostret låg kvar i magen och hade varit död i 3-5 veckor =(
Det är så sorgligt =(  Hon var så skör när vi var där, låg i sängen och hade ont! Hon fick tabletter med sig hem som skulle hjälpa till att allt kom ut. Vilken mardröm!!! Du är stark gumman!!!

Jag fick henne att skratta lite och det var underbart <3

Har 4 stycken dopband att välja mellan, alla olika nyanser och bredd. Vilken av dem ska hon ha som rosett på lilla magen? Kan man ha alla eller?? ;) hahaha, fasen....

William tycker att rosa är en jätte fin färg och ville själv ha rosa kläder när vi var och shoppade. Som tur var så fanns det mycket rosa tröjjor på pojkavdelningen så vi köpte några olika. Han var så glad lillkillen, men tror ni inte att han blev retad på dagis =( Det är ju helt sjukt, att mobbing förekommer på DAGIS om vilka kläder man har eller inte har.
En modern rosa cool pojktröjja kan väl inte vara så hemskt?? Ett ord till från nån unge och jag mobbar tillbaka ;) Min son har iallafall inte för korta byxor eller en gammal tröjja från 90 talet som de flesta andra har. William är grym och ingen ska reta honom, då får dom med mamsen att göra!!! That´s for sure!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Nu måste jag blinka bort tårarna... Har aldrig varit med om det själv, men det måste vara hemkst :(

2011-03-17 @ 21:33:45
URL: http://isabellsmam.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Åhhh neeej! Usch usch usch vad jag lider med Linda :(



Och dumma dagiskompisar. Har inte deras föräldrar berättat för dem att pojkar också kan ha rosa? Fy vad ledsen jag blir för Willes skull.

2011-03-17 @ 21:46:39
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com
Postat av: Sofija

Kevin gillar också rosa och tack o lov så har ingen retats än. Eller jag har hört vissa barn komma med kommentarer men han har bara ignorerat det.



Tack igen hjärtat, har ätit så många att jag har fått ont i magen. Haha:)

2011-03-17 @ 22:23:17
URL: http://justflippacoin.blogg.se/
Postat av: Fitri

Inte lägga ner bloggen.. Så fina bilder som du lägger upp =)Sen är ROSA en riktigt snygg färg!! Det är bara ungar med "attityd" som kan bära upp färgen ROSA ;) O Wille has IT!!



Tråkigt o höra om din systers missfall. Usch =(

2011-03-17 @ 23:58:13
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: Sandra

ÅH det måste ha varit mycket uppskattat?

Jag hade blivit jätte glad!



Varför får inte killar ha rosa tröjor?

Alexander vill ha allt han kan i rosa, regnkläder,skor mm men känns lite sådär o gå på flick o prova :)



Ja gillar t-shirts o pike i rosa, skit snyggt!



Kram

2011-03-18 @ 09:53:55
URL: http://sandraaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0