★ Bebisgos <3

               
                                                                 En glad skit!

Idag så har vi gosat bebis hos familjen Findones! Efter att ha hållt i det nyfödda miraklet så blev Linnéa jätte stor helt plötsligt! Rena tonåringen ju... 

               
      Liten bebis <3                 Sara gosar bebis                     Timmy gosar Linnéa

Fitri var tråkig och ville inte vara med på kort... =P Men förstår henne, man känner sig inte speciellt vacker när man är nyförlöst, även om jag tycker att hon var jätte fin <3

När vi var i Trosa idag för att köpa present till minibebisen så köpte Micke en skötväska också. Vi har lånat våran av syrran och inne på Busfröt fick vi köpa en superfin skötväska för endast 300 kr. Ordinarie pris är 795:- Jag fullkomligt ÄLSKAR den butiken och tjejen som äger den är så himla mysig och trevlig.

Imorgon har jag planer på att gå till Trosa. Har BVC tid kl 13:45 så om allt flyter på med matning och allt så får Micke hämta William på dagis så går jag med Linnéa. Hoppas bara att vädret är bra och att allt annat flyter på... För jag behöver promenare, har inte blivit nånting med det nu den sista tiden. Det hinns inte med,... Tiden rusar med 2 barn! SWOSCH säger det så är det sängdags igen.

Ser lite på Fuskbyggarna och tjejen som medverkar har typ bara en tutte? En as stor och en liten.

Nähepp, jag bara svamlar som vanligt! Dags att sova snart, jag LÄNGTAR för jag är så trött...

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Fitri

Hahaha!! Det är bara du Ida som lägger märke till sånt =D Fan att jag missa de.. Kolla ju oxå på Fuskbyggarna nyss. Garva så jag själv fick ont i pattarna =P



Tack för besöket o den ursöta bodyn som Trullsan fick <3 Puss på dig!!

2011-03-02 @ 22:02:37
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: micke

det är nice när man fyndar. Jag hoppas för din skull att de blir fint väder i morgon så du kan ta en kortis till trosa:-)

2011-03-03 @ 01:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0