★ Nu så...

                   

                                         Williams gudföräldrar <3

Det känns mer än rätt, att Sanne och Anton får vara gudföräldrar. Och det kändes otroligt rätt när de tillochmed blev så överväldigade att det kom tårar <3 Ni kommer att vara de bästa gudföräldrarna någonsin!

Vi valde Mickes syster med pojkvän för att de visar så stort engagemang i våra barn. Någon skrev på kommentaren när jag hade svårt att bestämma mig att man ska välja någon som barnet känner sig tryggt med. Och det vet jag att Linnéa kommer göra, William är super trygg med dessa underbara människor och han älskar dom super mycket! Det gör vi med och det kommer Linnéa också att göra, that´s for sure =)

Kvällen kunde inte ha blivit bättre!

Sanne och Anton kom hit på eftermiddagen, de lekte med William och gosade med Linnéa.
Vi bjöd på mat, vitlöksgratäng med nötkött, smarrig sallad, vitlöksbröd och lite sås åsånt...

Till efterätt så slängde Sanne ihop en kladdkaka som avnjöts med glass, men jag åt ingen! Fick njuta av doften istället ;)

När Wille var nattad och klar så ställde Micke frågan *hihi* Först blev de förstummade, sen kom det lite mysiga tårar och sen kom svaret ;) hihihihi

                       
                                                                       Vem charmar vem? <3

Nu när alla inbjudningarna är ivägskickade så vill jag visa resten av er hur de blev, lite svårt att få med hela helheten när jag är så urkass på att fota, men men :

                     

                      

Idag är jag trött då Linnéa har legat och knorrat och pruttat halva natten. Dumma mig som åt så mycket vitlök =( Hade inte en tanke på att hon kunde få lite halvont i magen... Förlåt mig gumman =(

William är på dagis och Linnéa somnade i vagnen... Vill sova jag med men hon borde bli hungrig snart så jag sätter 500 spänn på att hon vaknar precis när jag slumrar. Men om jag håller mig vaken så sover hon i 3 timmar till. Det kan man ge sig fan på!! haha

Nä, kanske ska chansa... ? =)

Pöss

Kommentarer
Postat av: Camilla

Älskling.......GUD vad skönt att Ni bestämt Er! Jag blev så himla glad när jag läste att Ni valt Sanne & Anton, för det märks i din text hur mycket Du litar på dem & hur myckert Du känner för dem!



Jag är helt säker på att Ni valde rätt! =) nu lär de ju de åkte hem & öva....hehe!



Jag DÖR av längtan tills dopet!! Snacka om att jag måste ladda upp med näsdukar, för här kommer gråtas!!!



& jag DÖR ännu mer av längtan efter smörgåstårtan.....hihi!



Love ya!

2011-03-02 @ 19:13:15
Postat av: Anonym

hmmm... Williams gudföräldrar... ?????

2011-03-02 @ 23:18:43
Postat av: Ida

Ja men gud. Det har jag ju skrivit! Det ska ju Såklart stå att det är Linnéas gudföräldrar! Jag fick hjärnsläpp!

2011-03-03 @ 02:51:52
URL: http://idlur.blogg.se/
Postat av: micke

Kungligt. Du är gullig när du sufar mitt inatten stumpan. kollar bloggen när du ammar. Du är så söt. Det blir kanske direkt när jag vaknar på fredag också. Vi får av vakta och se när det blir. Då blir det myss i alla fall. älskar dig

2011-03-03 @ 03:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0