★ Vårpung

Idag så kom Benjamin hit och lekte med William. Mamma tog Kim i vagnen och gick hit! 1 timme 15 minuter tog det i den underbara solen! Under den tiden så lagade jag lunch, fläskfilé och pasta. Jag städade och dammsög och ammade och grejjade =)



Hela kusinskaran är samlad <3 så fina så!! =)



Kim ville också spela Indiana Jones men Benjamin blev mest irriterad på att Kim aldrig fick gubben att ens röra sig. haha



Morfar och Linnéa gosar lite



Vi var ute på promenad när William plötsligt pekar och säger "Det är VÅÅÅR!!!!"
Underbart att få se att det knoppar på träden... Våren har aldrig varit så efterlängtad som nu =)

Micke grillar hamburgare ute på altanen och det nästan pirrar i magen för att det är så vårigt ute! Man blir så lycklig så det spritter i kroppen! =)

Nästa vecka blir det full rulle med allt i dopväg. tack och lov så hjälper svärmor mig med att baka mockarutor och nötkakor. Cammen hjälper mig att handla samt att baka OCH att garnera. Vilken super duper hjälp va?? =)
Emelie hjälper mig att duka ordning kvällen innan. Men så mycket som jag måste handla så vore det nice med någon som kan ta Linnéa under tiden men det får gå ändå! Tänker på all läsk och tunga saker, drickabackar och sånt dära tungt.
Men jag kämpar på =)

Undrar hur mör jag kommer vara på lördagkväll när ungarna somnat? Död kanske tillochmed... hihi =)

Men jag läääääääääängtar!!!!!! Träffade fotografen igår, Özgur, super duper vrål mega trevlig!!! Och lite snygg va? Joo det tror jag allt... =P

Oj jävlar, hockeyn har ju börjat för sjutton gubbar! DIF <3 Kämpa nu FÖR FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0