★ vaccination

Stackars lilla bebis som fick sina vaccinations sprutor idag, GUD vad hon skrek. Hjälp =( Hon har varit ledsen nästan hela dagen efter det och nu har hon somnat i Mickes knä... Hon vägrar ta bröstet när hon är hysterisk så jag pumpade ur och Micke gav henne en slurk, fast hon ätit sjukt mycket, men några klunkar tog hon sen somnade hon. Lilla vän <3

Är det verkligen nödvändigt att vaccinera? Vad tycker ni?

Jag gick till Trosa idag, solen strålade och jag hade musik i lurarna. Synd bara att jag bara får in Bandit och inte har nån musik inlagd för hårdrock är verkligen INTE min smak. Urk. Droppen var när jag glatt går på Åda rakan, så kommer Rammstein. Helt ärligt, visst måste väl det vara en plojgrupp? För dom kan ju inte mena allvar? Det är ju så urkasst så jag blir förstummad. Jag skäms.

Tog William och åkte till Babyland nu ikväll, skulle köpa en bildbarnstol till honom, eller bältesstol kanske det heter för stora barn. Mellan 19-21 så hade de kampanjer på massvis av varor. 19:09 kom vi in och frågade var stolen var "Dom är slut" får jag till svar. Slut?? efter 9 minuter?? Jag blev på dåligt humör och kände mig lurad. Hur kan man skicka ut reklam om man inte har stolarna hemma eller bara har nån enstaka?

Oj vad Linnéa snarkar, hon är verkligen helt slut...

Nu ska jag förbereda mig inför natten, men först ska jag kolla klart på hockeyn.

pöss

Kommentarer
Postat av: micke

dumma spruta. skit företag som annonserar om saker de inte har. typ babyland mediamarkt . det är bara att bojkota skit som skickar ut reklam om billiga grejor. man kommer ändå inte tro de.

2011-03-04 @ 02:07:06
Postat av: Maria

Hej!

Stella ska få sprutan nästa vecka :(

Jag tyckte dom ändra det där med 19-21 till hela dagen. men är inte 100% säker. Skulle dock vara typiskt dom att bara ha några stycken :P

2011-03-04 @ 20:42:53
URL: http://isabellsmam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0