★ gäääsp

Linnéas tand spökar... Tror vi. Hon är halvfebrig, snorig och bajsig, i omgångar. Inte sjuk utan bara...Konstigt sjuk? Hon gnäller, piper, skriker, äter ingenting knappt. Ingenting är sig likt.
Inatt höll hon mig vaken till 04. Sen somnade vi ÄNTLIGEN! Men William kom in 07:15 så då var det bara att gå upp...
Herregud. När jag lämnat honom på dagis så gick jag upp och sov i 3 timmar. Linnéa sov i 4 timmar. Vi var lite trötta. Har varit seg hela dagen och somnade i soffan en stund...

Snälla rara, hoppas denna natt blir bättre? Och hoppas tanden tittar upp snart. Man ser ett vitt streck under tandköttet... =)

Nu ska jag bädda ner mig i soffan och titta på Desperete Housewives. Dricka julmust som jag fyndade för 1,50:- hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0