★ muttrar

Snart bär det av mot dagis. Direkt efter det så blir det gymmet! Vad dagen har att erbjuda idag är inte mycket. Micke jobbar eftermiddag, jag är inlåst här inne. Linnéa har under natten blivit snorig och hostig. Så ja... kul...

Skulle behöva komma iväg och veckohandla men nä...

*muttrar*

Att vi dessutom spenderar mest tid i vardagsrummet med mina HEMSKA lila tapeter gör mig om möjligt ännu mer galen. Varför kan inte den där bågen bara bli klar så vi kan tapetsera om??? Vi har väntat i 4,5 år på den... Snart tapetserar jag om iaf och låter öppningen från köket vara sne och vind. Jag skiter i´t.

Gud vad bitter man blir när man är missnöjd och allt suger. Finns liksom inget positivt nånstans.

Tack till mamma som kom hit igår och höll mig sällskap... Hjälpte mig med Linnéa!

Nu ska vi till dagis.

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Snutt!! Snart fixar jag den där bågen åt er. Varför ska det behöva ta sån tid?



Förresten, var har din fina header tagit vägen??

2011-05-05 @ 16:51:25
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0