★ Pippi Linnéa Viktualia Rullgardina....

Har inte blivit så mycket bloggande då datorn har varit avstängd i flera dagar. Har slösurfat på telefonen bara och haft fullt upp med hem och barn och allt som hör en förälder till =)

Igår var det förskolans dag så vi var på dagiset och lyssnade på barnens skönsång, jag och William hade bakat munkar som såldes för att få in pengar till roliga saker på hans avdelning. Det såldes barnsaker och kläder och mycket fikabröd...
Vi grillade korv med Filippa och Tommy och hade det supermysigt! Ja Leia och Milo var med såklart också ;) (Deras barn)
Milo är 3 veckor äldre än Linnéa, kul att det inte skiljer så mycket =) 



Vackert svall eller generande hårväxt?





Här sjunger alla barnen Popular av Eric Saade. När refrängen kom så tog de i och sjöng så jag blev alldeles varm och tårögd! Jag rös, de var så söta alla barnen så jag ville pussa på varenda en =) Superglada var dom och hoppade "I WILL BE POPULAAAAAR" hihihihi ååååh <3



Storebror ger frukt till syrran. Han är grym- som vanligt =) Vad mer kan man säga <3






Mysfötter!! Tänk om man hade så fina, oförstörda fötter...

Idag skulle vi ta vårt pick och pack och åka till lådbilslandet men då är det stängt idag =( Så imorgon åker vi omedelbums så vi är där till öppning! Williams farmor följer med också och kanske Linnéas gudföräldrar, sen åker vi hem till svärmor och äter mat. Skön dag =) William är så glad och han sa nyss att han önskar att klockan blir 20:00 så han får gå och sova så vi kan åka nångång... Han vill ju ta körkort och köra polisbil!! =)

Idag är jag sugen på att åka till Gröna Lund men Micke är mindre sugen... Han vill åka till Nyköping (!!!!) Men åh, jätte spännande, Nyköping?? haha jippi. Vill till grönan och åka karuseller med Wille... Spela bort massa pengar och förhoppningsvis vinna nån jätte toblerone och nån onödig nallebjörn. Gå in i lustiga huset med William och skratta ihjäl oss =P hihihihihihihi

På söndag är det mors dag. Jag önskar mig ett skydd till mobilen

Flipväska i9100 Galaxy S II Cow Leather - FVI9100CL
  Flipväska i9100 Galaxy S II Cow Leather

Inte världens snyggaste men det är precis en sån jag vill ha! Man öppnar skyddet uppåt och inte åt sidan. Samt att inne i skyddet finns fickor för kreditkort. Så då har jag körkort och kontokort med mobilen... HUR bra som helst! Nu när jag ger mig iväg på snabbuppdrag i byn så lägger jag körkortet i bilstolen hos Linnéa och mobilen är jag rädd om och håller i handen hela tiden. Med denna blir ju bara allt såååå bra =D Eller hur Micke *flirt flirt* Eller är det Wille jag ska flirta med? hihihi

Nähepp, om man skulle ta och göra lite nytta =)

Puss!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

E la mors dag nästa söndag=D?

2011-05-20 @ 13:30:02
URL: http://jenniiepenniie.blogg.se/
Postat av: Camilla

Åhhhhh, Jag är så ledsen att vi missade förskolans dag!!!! FAN!!!! Jag ville ju inget annat än att höra Joline sjunga sin favvolåt!! Jävla piss mus som bara förstör allt.......=(



PUSS!!

2011-05-20 @ 14:10:50
Postat av: sandra

haha snygg Linnea blev i sitt svall:-)

2011-05-22 @ 08:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0