★ Sova med Charles





William gör andningstestet. Han fick en klämma på näsan och på monitorn så syns vargen som ska blåsa ner de 3 små grisarnas hus. För att "locka" barnen att blåsa allt de orkar så får de vara Vargen =) Smart!
Dock orkade William bara göra testet 1,5 gång av 3. Sen var han helt slut och fick inte ut luft alla. Det bara pustade från hans lungor =( Min lilla skrutt! Men hon var glad för datan hon fick... Kan ju inte göra så mycket mer.

I belöning så fick han en bok av sköterskan, en bok av mormor, ett trollspö och bil av mig. Vi gick in i Järnas leksaksaffär så fick han välja ut nåt! På vägen ut så ser han det häftigaste som finns i hans värld- en polisbil! Wow... hihi. 2 poliser kom gåendes och hans ögon blev större...



Min son bredvid en snygg tjejsnut- lyckliga han ;) Efteråt så ville han inte gå därifrån, han ville se bilen åka iväg först. Han var så stolt och glad =)  hihihihihi

Vi smet in på Kolgrillen för lite lunchintag men Linnéa bara skrek. Och skrek. Och skrek. Herregud.



Tills hon somnade i mammas famn! Efter allt vi testat så tyckte hon att detta var den skönaste sovstilen??

Gymmade idag efter en vila på 6 dagar! En välbehövlig vila för idag gick det riktigt riktigt bra på gymmet!! SKÖNT! Sist klarade jag knappt av uppvärmningen på 15 minuter. Svetten rann och benen vek sig nästan. Idag fick jag upp värmen och flåset men inte så mycket mer =) Nice.

Just nu ser jag verkligen ut som Charles Ingalls



Mitt hår VS hans är identiskt!! Jag duschade efter gymmet och vet inte vad som hände. Känner mig otroligt het!
"I love you Pa" "You have to do yor chorses Laura!"  Inte för att jag vet hur "sysslor" stavas på engelska men ni fattar nog =P

Jag är trött och hungrig. Soffan ropar på mig, den nästan sjunger!! ÅNEJ DEN ÄR DANSK!!! Den sjunger "Jag kaller på daj, kaller på daj..."

Krööööööööööööööööööööööööööööööööööökelilöööööööök.

Adjö.

Imorgon ska jag nog handla blommor. Röööjke. Stöke. Yppe. Köre möre ycke, ycke.

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAO HAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

God natt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du får mig nästan att kissa på mig av skratt gumman! Jag saknar dig så sjukt mycket! Puss

2011-05-24 @ 08:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0