★ Robert Gustafsson- Min stora Ajdåål!

Sitter här och laddar upp för ett nytt avsnitt av 2½ men. Bästa serien! Speciellt nu när Ashton är med *yummi yummi*

En annan favorit serie är ju helt klart Gustafsson 3 tr


 

Robert Gustafsson har alltid varit min Idol! Jag har så länge jag kan minnas drömt om att få göra en sketch med honom. Gärna med någon av mina egna karaktärer som jag kör lite schizofrent med här hemma...
Tänk att han gör hela serien, han är alla 3 personer och gör det så jäkla bra! hahahaha.... Ååååå marry me!!

Micke jobbar eftermiddag den här veckan, det var så underbart att få somna tillsammans igår kväll och vakna upp ihop. Äta frukost ihop. Ha en morgon ihop! Sen sov ju barnen till 8:30 vilket verkligen var ett PLUS =D

Har haft svärföräldrarna här ikväll, jag bjöd på mat och fika. Skulle baka tänkte jag men var finns all tid?

Var får ni er tid ifrån?


Kommentarer
Postat av: Emelinda

Haha Robert är underbar! Fast jag höll på att kräkas när ha satt o slafsa med potatisgratängen eftersom vi själva satt o åt precis då :P



För mig är det en gåta hur du har tid med allt du redan gör vännen!! Puss

2011-11-08 @ 12:24:32
Postat av: Anonym

Tid är inget man får utan tid är något man tar!

2011-11-08 @ 15:23:33
Postat av: micke

Har nyss kommit hem ligger här lyssnar på alla ljud från alla rum. Tid kan man inte ha för mycket av just nu känns det som. Robert är så sjuk rolig man skrattar bara av att tänka på honom. ;-)

2011-11-09 @ 00:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0