★ hohoo

Ibland, får man verkligen fula bilder på sina barn! hahahahahahaha




Hahahaha ser inte som Linnéa!



HAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA seriöst??? Hästen William som har hela munnen full med tänder??
Så här ser han verkligen INTE ut i vanliga fall. Hahahahahahaaaa älsklingen då <3



Angelina Jolie??



haha...

Har mycket att skriva då jag aldrig tar mig för att blogga längre... Bloggen känns tråkig och ointressant. Vem vill läsa den egentligen??

Jag fyllde år i helgen och min älskade Micke bokade en svit på Scandic med bubbelpool på rummet. Gissa om det var underbart? Frukt och bubbel på is väntade oss när vi kom.

Oxfilémiddag på kvällen var fantastisk! Om än lite snål på mat.
På kvällen gick vi på bio, In Time, den var bra tycker jag =) Man fick en liten wake up tanke om vad vi egentligen gör med tiden nuförtiden. Riktigt bra biosalong!! Kommer nog faktiskt aldrig åka till Heron i fortsättningen. Nyköpings nya var super, och GOTT om plats. Man behöver inte resa på sig så fort någon går förbi till sin plats. Man satt som en kung. Och det bästa av allt- inga *piiiiip*

Efter vi vaknat så la jag mig för att bubbla och när jag bubblat färdigt hade vi fått upp frukost på rummet, frukt, ostar och annat smarresmarr! Helt fantastiskt. Skönt att slippa sitta bland annat folk... Bara vi =)

Jag älskar dig så otroligt mycket Micke!!! Snart 11 år tillsammans och 6 år som gifta, det är fantastiskt!


Kommentarer
Postat av: micke

De är ju söta. Visst går tiden fort när man har roligt. Älskar dig med Ida.

2011-11-02 @ 03:55:41
Postat av: Sofija

Gud vad härligt! Ni förtjänar verkligen att få lite egentid:)



2011-11-02 @ 22:12:35
Postat av: Emelinda

Jag läser :)



Haha underbara bilder på ungarna :P

2011-11-03 @ 11:49:35
Postat av: Anonym

Jag läser också! Goa skruttungar. Kan inte glömma den fulaste picen ever på Iris som du har i mobilen. Haha! Härligt med lyxig egentid, det är ni värda <3

2011-11-03 @ 15:12:06
Postat av: Emelinda

Men prutt, nu är din header borta igen?! Jag ser den iaf inte :(



Puss

2011-11-05 @ 10:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0