★ Sådärja!!



God morgon! Var är mitt kaffe??





Hockeymys ikväll med popcorn och lite glass med saft.

Idag har vi sålt bilen! Stackars lilla vita opeln, jag saknar dig redan!

Hann rida i 20 minuter imorse när Micke ringde och sa att jag var tvungen att komma hem för vi ska sälja bilen... Jahopp. Sagt och gjort.

Linnéa ramlade på asfalten idag och landade på ansiktet så hon har skrapsår vid ögonbrynet samt att hon bet sig i läppen så det började blöda. Senare så ramlade hon hemma också, typ 2 ggr och även då började blöda från läppen. Hon pep och och pep hela dagen tills jag slängde henne i badet! Då blev det andra bullar =)
Väl uppe från badet så sprang hon runt i sin morgonrock och bajsade 4 högar i Williams rum! hahahahaha!
Men kanske var det det som klämde, att hon pep, hon hade ont i magen?
Nu mår hon bra iaf, somnade kl 19 som en klubbad säl.

Lego Star Wars, Adventskalender, 2011

Köpte denna idag till William. En adventskalender... Stackars barn som tvingas vänta ända till december för att få öppna första luckan. Han vill öppna alla 24 NU och bygga ihop och leka med. Haha stackars barn <3

Jag börjar bli sjuk =( Imorse när jag red så kom Ulla förbi "Men unga flicka, du måste ju klä på dig!! Du är ju sommarklädd, du kommer bli sjuk!!"  Jaaa jusste... Kanske därför jag börjar bli sjuk. 2 barns mamman Ida kan klä på ungarna men inte sig själv. Har inte ens tänkt på att jag haft för lite kläder. Tack vare Ulla så ska jag nu rota fram nån tröja med polokrage. =D

Bläää ont i halsen. God natt.

Har fortfarande inte ätit middag kom jag på. Men åh vad hungrig jag blev. Bläää ont i halsen. God natt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha jag skrattar så jag får ont i magen åt den första bilden på Linnéa. Hör din snuskgubbe-röst när hon frågar efter kaffe. asg Stackars snörp som slår sig så dant och stackars mamman som inte klär sig ordentligt. Skärpning!

2011-11-11 @ 08:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0