★ Pynt hysteri



Denna är att rekommendera! Om man gillar ingefära i maten. Det är 2 chilisar av 3 på starkhetsgraden men jag skulle säga 0 chilisar =P Var inte starkt alls, bara gott. Nami nami. Nu blev jag hungrig bara för det!



Jag och William har bytt gardiner idag. Då måste man ju putsa fönster, tur att jag har en grym son!



Julgardiner i kök och vardagsrum, denna på dörren och ett lysande träd, det får verkligen räcka! Jag avskyr julpynt. Tyvärr alltså, men det är inte min grej alls. Blä. Det är fult och varenda hem ser likadant ut. Röda gardiner och hemska adventstakar. I år har jag inte ens köpt adventsljus... Kanske jag ska göra?

Jag längtar till juldagen, då försvinner mitt pynt. =P. Jag älskar julafton,  men absolut inte hysterin runtomkring
den. Tycker det är skönt att det är bar mark och plusgrader. Det kan vara snö på julafton men sen kan den regna bort.

Jag låter as negativ? Men det är inte meningen =P



Fröken röj! Det där med skåp. Alla skåp ska öppnas och ALLT ska ut.

Var i Södertälje en sväng idag, handlade lite boxgrejjer på Granngården och mötte upp en tjej som sålde sina panelgardins-stänger till mig. 6 st för 70:- Heeelt okej! Äntligen! Svär varje gång jag byter gardiner, men ändå köper jag aldrig fler? Jag glömmer väl bort eller nåt. Jag byter gardiner väldigt ofta här hemma så nu är jag glad! Tjohooo!!!

Snart vankas det 2½ men, YES!!! Bästa bästa....

Kommentarer
Postat av: micke

Det var inte starkt i alla fall gott var det.

Det räcker med det vi har tar fram jul grannen efter Linnéa har haft sitt kalas;-)

Sen får det vara bra det blir så mycket annars.

Puss puss

2011-11-29 @ 12:48:43
Postat av: Anonym

Å jag tycker det är fult när man inte julpyntar!

2011-11-29 @ 21:49:17
Postat av: Maria Samuelsson

Hej!

Vart har du köpt hjärtat du hängt på dörren? Såååå himla fin!!! Och du skrev ju att alla ska ha likadant ;)

2011-11-30 @ 08:25:40
URL: http://isabellsmam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0