★ det bränner nå överjävligt!!!

något är så otroligt skumt. jag fick en fruktansvärd smärta i örat förut, det kändes som om någon eldade i ett öppet sår! jag fick nästan halvt panik och höll på att svimma 2 ggr. smärtan har sedan dess bytt plats, den har vandrat. ut från örat till ytterörat. till halsen. till fingrarna så jag ej kunde röra dom. till ögat så det inte gick att öppna det. tillbaka till halsen och fingrarna. och nu sitter det i överläppen! det är en fruktansvärd brännande känsla och det blir rött och uppsvullet och varmt! känns som att någon bränner huden med en tändare och jag kan inte göra något för att lindra det! så micke har tagit kort men jag bloggar från mobilen . kan sätta in imorgon så ska ni få se. vad fan kan detta vara? ska jag ha det så här hela natten nu? :-(

Kommentarer
Postat av: cattis

Men fy! Ska du inte åka in till akuten och kolla upp det? Tänk om det är nån allergisk reaktion? Puss

2012-04-07 @ 08:14:26
Postat av: Emelinda

Men usch, fy så läskigt! Ring sjukvårdsrådgivningen! Ta hand om dig snutt! Puss

2012-04-07 @ 10:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0