★ Lönespec, jo man tackar...

Lönespecen har kommit. Jo man tackar! Ångrar inte att jag börjat jobba =P Å nästa månad kommer bli grym med all helg jag jobbat, alla extra pass jag tagit samt mina 20 dagar semester som jag får ut i casholas. Maj lönen är mer än välkommen =P

Det är skönt att ha kommit in i ruljansen, och att inte känna sig ny på jobbet, kassan flyter på precis som förut och knapparna sitter i huvudet. Jag har kul på jobbet, jag får en paus från vardagen och så tjänar jag pengar =)

Jag skulle behöva en till medryttare. Det är emot mina principer att ha 111 personer på 1 häst men när jag jobbar såhär och nu när William fyller år  så hinner jag inte åka ut! Jag måste åka ut efter jobbet ikväll, annars har jag inte varit där på 5 dagar. Min medryttare kan inte hjälpa mig lika ofta som förut har jag märkt så jag vetifanken vad jag ska göra?? Ikväll borde jag städa och baka men jag hinner inte. Finns inte tid!!

Nähepp, måste äta frukost nu. Magen kurrar. Lång arbetsdag idag! På rasten måste jag gå på lite paketjakt så det blir ingen lunch.

Imorgon fyller min klutt 6 hela år! WIHOOOO!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sarah Nilsson

Heeeeeeeeeeeeej! Kommer du ihåg mig? hihi. Vet inte vad som hände men plötsligt försvann du från fejjan. Hoppas allt är bra med er, läste lite snabbt att W har epilepsi, väldigt trist att höra. Tur ändå att det finns bra läkemedel idag. Ville mest kolla hur läget var. Miss you

2012-04-21 @ 23:32:54
Postat av: Sofija

Min mamma vill nog rida! Hör med henne, tror inte att hon kommer säga nej:)

2012-04-23 @ 22:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0