★ Morgongöra...


Om hela kommunen släcks ner och ni undrar var all ström har tagit vägen så går den just nu åt till att värma upp allt vatten i våran varmvattenberedare. För att någon, någon liten variant av mig själv har vridit på temperaturknappen på beredaren. Jajjemen. Jag frös ihjäl i duschen och Linnéa var ju med så hon stod och skakade. Snabbdusch DeLuxe fick det bli. Fy!!








Lite morgonkonst av mina små fina barn! <3

Det gick så jäkla bra att rida igår, han var så mjuk och fin! Synd bara att han blir så hetsig i galoppen, det är som att han står på startbanan på Täby galopp och vill ge allt. Upp med huvudet och stampar på stället och rusar fram. Allt pga lite havre... 1 dl havre om dagen gör underverk ;) Men ibland undrar jag om jag ska ta bort det så han blir lugn och fin igen. 1 dl liksom, tänk er förr när han fick 1/2 kilo, hohohoho. Say no more...

Igår sa vännerna i stallet att det skulle bli fint väder idag. "Neeej, inte när jag jobbar" sa jag då. Så vaknar jag till typ, snöstorm? Det gör iiiiingenting att jag ska jobba idag! Bara skönt och roligt. Jobbar dessutom med Vicki så då vet jag att det blir skrattgaranti, vi är så sjuka ihop! hahahaha =)

William vill vara med på jobbet idag så han ska få jobba med mig en stund. Så ska han få köpa leksaker på BR. Han fick pengar av min moster Gittan när han låg på sjukhus samt pengar i påskpresent av Mickes mormor. Utöver det så har han "tillgodo pengar" på BR iform att samlade klisterlappar. +sina tandfe pengar så något roligt hittar han säkert =)

Han har precis målat sina naglar, helt själv, jätte fint! "Jag måste nagellacka mig så jag är fin på jobbet" sa han... Thats my gaylord <3 <3 <3

Nähepp, sminka sig lite då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0