★ natti natt

Dagen började inge vidare. Man har bra dagar som mamma och så har man mindre bra dagar. Idag var det tyvärr en mindre bra dag. Jag satte mig ner och undrade i mitt stilla hur jag skulle orka dagen...

Men nu är det kväll, minstingen sover och jag har än så länge faktiskt överlevt!
Jag är vidrigt trött och jag hoppar rakt ner i bingen så fort jag nattat William. Micke åker alldeles strax och jobbar natt.

William var med mig igår på jobbet. Han är lätt den grymmaste grabben i hela koncernen!
Vill gärna visa er ett foto men jag vet inte hur reglerna är ang foton inifrån butiken vid kassan... Kanske blir av med jobbet??

Efter jobbet så drog jag iväg med ilfart till stallet där jag red min gulleplutt i kvällssolen! Så underbart. Ulla kom och gjorde oss sällskap också =)




Vi har nog varit ute hela dagen idag. I lekparken och på tomten. Faster och Linnéas gudmor har varit här idag! Jätte mysigt!



Mina goda rabarber är på väg upp. våååår is in the air!





Dessa 2 foton är tagna av Sanne





Syskonen leker med actiondockor <3 hihihihihhi



Bästa grannarna gungar hammock, hihi så söta så man smäller av!!!

Har premiär-ute-hängt tvätten idag! Torkade på 2 röda, super skönt!

Nähepp, om man skulle ta och påsa bullarna som jag nyss bakat...

Så får vi se hur natten blir ang Linnéa. Hoppas hoppas hoppas att natten blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0