★ trasig fototapet



Ojojoj vad jag älskar er mina små minipruttar <3 <3 <3

Idag skulle min make överraska mig medans jag var på jobbet. Han skulle sätta upp våran superfina fototapet... Dessvärre var det fraktskador på nästan alla "våder" =( Han försökte ändå och tänkte att det kanske kunde fixas till men tapeten var så svår att sätta upp att den skrynklade sig som en blöt servett... Inte så mycket att göra åt, du har iaf försökt min älskling! =) Även om den hade varit lätt att sätta upp så hade det inte varit snyggt med 1 dm reva på varje våd. Så nu målar vi vitt istället. I väntan på någon annan idé. Vi beställde tapeten från Tyskland för typ 2 år sedan så vi kan ju inte direkt klaga heller. men men, sånt är livet =P Konstigt nog är jag inte så bekymrad =)

Micke vill verkligen bli klar med allt nu sista veckan på hans semester. På onsdag ska William till badhuset med sin farmor. Någon som känner sig sugen att ha en tjejdag med Linnéa på onsdag? Så kan vi måla och spackla ifred utan att någon kladdar i färgen och piper =P Skulle vara en perfekt dag för Micke att tapetsera ena väggen medans jag målar den andra. Tänk vad mycket vi skulle få gjort då om vi har barnvakt =)

Imorgon ska jag jobba, sedan är jag ledig tills på lördag. Najs bajs...

Ska flytta tillbaka Boll till sitt stall på torsdag, kommer kännas märkligt =) Men jag och Boll har haft en fantastisk sommar ute hos Camilla och Petra. Nästa sommar kommer vi igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0