★ badhusröj!



Mannagrynsgröt med saftsoppa är nog den bästa frukosten som finns! Nami nami...




Igår var vi iväg för att leta inspiration till vardagsrummet, barnen ritade medans vi grejjade



Middag på Krilles



Idag har vi varit på badhuset i Nyköping! Oj vad vi har lekt och åkt rutschkanor =) Linnéa åkte allihop (3st), totalt orädd! Barnen har verkligen skrattat idag <3 Fantastiskt!









Det var svårt att få bra bilder då barnen aldrig var stilla!



Mickes byxor sprack i röven så då kom hans kvinnliga sida fram. Fram med nål och tråd!

Dagen har varit super. Men jag är helt slut! Sov bara mellan 04-9 inatt pga av ENORMA magsmärtor. Kramper i hela magen, det var vidrigt och ett tag så tänkte jag faktiskt ge upp och åka in till akuten. Men till slut somnade jag... Magen idag har varit öm, ond och snedvriden men inga sådana hemska smärtor iaf =)

På Måndag fyller Micke år =) Men vi har inte bjudit hem någon för pga att vi renoverar här hemma. Kaos överallt! I helgen åker böjen upp, finally... Efter 6 års väntan =P Bättre sent än aldrig ;)

Men på fredag kommer Carro och Pelle över på middag, vi bjuppar på grillat! =) Så helgen blir trevlig! +att jag jobbar, det är ju iof mindre trevligt...

Nu ska jag lägga mig i soffan och fisa och bara slappna av. Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0