★ ja tack

ligger i soffan och är sjukligt trött. huvudvärken ligger och gror och William berättar om allt på sitt tv spel. "hur mycket pengar har jag nu? kolla vad mycket pengar jag har! hur mycket? nu ska jag skjuta dig, ha, dö, Ida kolla nu, Ida, Ida, kolla vilken cool, hur mycket pengar har jag nu? Ida jag är hungrig " jag blir helt snurrig och känner mig inte på humör för massvis av totalt jätte ointressant Star Wars tjat. Blä. kl 15 idag ska jag på möte på vårdcentralen och efter det så åker jag till Tälje. handla mat och kläder till William. Sanne ringde förut, hon frågade om hon och Anton får låna våra barn i helgen med övernattning och diverse aktiviteter som till ex gå på akvarium. jo man tackar! lite egentid och sovmorgon med micke tackar jag inte nej till! undrar om all denna text hamnar i en klump nu fast jag gjort mellanrum? åh herregud vad jag är trött. hjälp.

Kommentarer
Postat av: micke

Det ska bli underbart att tillbringa fredagen med min fru ida.

Får se vad man ska hitta på. kanske en bio eller bara gå lite i stockholms stad lite. Vad tycker ni?

2012-02-23 @ 00:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0