★ nam nam

Äntligen är det våran tur. Jämt ser vi snygga tjejer i underklädesreklam, en fläkt som blåser i håret samtidigt som de putar med läpparna. Vad har vi fått se? Ett gäng gubbar ifrån en Dressman reklam "grattis Sundsvall, nu öppnar Dressman ny butik, det firar vi med yfront, ta 3 betala för 4" men nu hörrni, så har vi David Beckham att dregla över. MEN, varför alla dessa tatueringar? Och jag undrar varför de inte filmar kalsongerna som de gör reklam för? Men mig gör det inget, Nam Nam. Men som sagt, hade han varit utan allt klotter på kroppen så hade det varit superb :-D

Kommentarer
Postat av: micke

Han är riktigt sexig. Med kladdet på armarna. Man inte mycket kalsonger får man inte se.

Det är Inte ofta man får Se kläderna utan man får se kroppar eller hud.

2012-02-06 @ 22:49:58
Postat av: Fitri

Haha.. Jag dreglar IHJÄL mig till den reklamen med!! Hubbahubba..give mama some LOVE!! Men håller med om att han har för många "ogenomtänkta" tatueringar =P

Är man sådär snygg så behöver man inte massa klotter ;)Men jag vill se "the package" mer..

Den är säkert mini ;P Hoho!!



Pöss

2012-02-07 @ 16:55:03
URL: http://ylmetott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0