★ Tomas Bodström och jag... jajjemen!

Vi har haft en fantastisk helg! Varför ska helger gå så snabbt? Micke ska jobba natt en vecka till =) Tjohooo!!!
Men han måste nog gå till doktorn, hans tunga är jätte stor, så han kan inte prata rent. Den är alldeles vit och bucklig... Hmmm... Och jag har ont i tutten, har gått utan bh hela dagen, det bränns i patten av att ha den i bh. Nyss så rann det ur den, så jag antar att det är pco:n hormonerna som tror att det ska bildas mjölk eller nåt. Suck.




Linnéa vill verkligen ha den här! Så förbaskat snygg... Cubus, storlek 86, 299:- Varför köpte jag den inte för?



   William fick en film idag, Smurfarna. Finns nyutgåvor med de gamla hederliga avsnitten från när man själv var liten. Sååååå kul, sådan nostalgi! Samma avsnitt som jag tittade på när jag var lika gammal, känner igen musiken och minns vilka scener som var läbbiga och roliga.
Hihi Smurfarna är kungligt!                                   



Älskade lilla Tomas... Tänk vad mysigt vi kunde haft inatt om inte drömmen varit så dum!
Inatt träffade jag Tomas på ett badhus, han surfade på vågorna där inne och var jätte svårfångad. Jag flirtade som en galning. Till slut när vågorna mojnat och vattnet försvunnit så skulle jag sopa ren bassängen och då smög han upp bakifrån och började prata snusk med mig... Vi skulle ha sex och mötas på kvällen, men jag hamnade i Norrland, och hur jag än försökte ta mig hem för att bli påsatt av herr Tomas så lyckades jag inte... Tänk vad underbart det skulle varit.





God morgon.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hahaha SKÖN morgonfrilla :-)

2012-02-26 @ 22:15:02
URL: http://jossgoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0