★ Fotobomb

Idag har vi varit hos min farmor tillsammans med min mamma, pappa, syster och kusinerna Benjamin och Kim...



Hon tag fram denna Kamera från år 1901 och visade oss. Det var verkligen superhäftigt att se en 111 år gammal kamera. Så kul att hon sparat den. Jag ÄLSKAR gamla antika prylar. Jag tycker att det är så spännande!



Här nedan kommer en radda av bilder som får tala för sig själva... När jag satt in alla så kom jag på att jag borde beskurit dom. Men jag orkar inte börja om. Skitsamma helt enkelt.























Linnéa sover och Micke likaså då han fick ändrat schema IGEN och ska jobba natt hela veckan... William har sportlov den parveln så det passar väldigt bra att Micke jobbar natt. Jag tycker faktiskt att dagarna blir så ensamma och sega när han jobbar eftermiddag...

På tisdag ska jag och syrran åka och handla... Mamma, pappa och syrran undrar varför William går med förkorta byxor... Så illa att de satte på honom Benjamins kläder! haha... ja fy... På Tisdag ska han få nya kläder så får han fler sen när Scaniabonusen kommer i Mars. Ni ska se hans t-shirts, ser ut som han kommer direkt från 70-talet, alldeles korta och tajta! Bara kåkfarar muschen som fattas =P


Kommentarer
Postat av: Jennie

jag har med en sån, fick mormors gamla när hon dog, tkr de är asläckra =D

2012-02-20 @ 20:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0