★ Vad göra en barnfri kväll??

Förbaskat vad man ska sakna sina barn då! Här har man gått hela veckan och smålängtat till att få vara barnfri men nu känns det som att dom gärna får komma hem igen. Jag ska försöka njuta så gått det går... =) Dom har det så bra, de har byggt en koja och grejjat och imorgon ska de till Junibacken. Fantastiskt!





Jag lyckades!!! Jag lurade honom att jag inte skulle ta kort så hann jag ta 1 foto... Woho! Jag undrar varför han vägras fotas??



Försökte fånga Linnéas lockar men... ah... *harkel* Lycka till. Glömde att tornadosar aldrig är still =P

Vi var på bio ikväll, kom nyss hem. Hamilton- Persbrandt i Idas intresse hette den *dregel* Komsi komsi lilla Persbrandt... Jag är kär. Nån som jag mer är lite kär i är killen på  restaurangen Mira. Han är väldigt fin att titta på. Men den jag är mest kär i är ju såklart min Micke Picke Päronpung <3
Och i hans famn ska jag krypa in i nu.




Hej svej!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ida, jag har en likadan här hemma som inte vill fotas, dvs min fina Nova! Visst är det tråkigt!! Man vill ju inget annat än att ta en massa kort på sina fina barn helst hela tiden :-P

2012-02-24 @ 21:30:44
URL: http://jossgoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0