★ varning

Här sitter vi. I Linneas rum och lyssnar på grannens renovering. Beela (hur stavas det?) badrummet verkar väldigt kul. Mindre kul för oss som ännu en dag måste fly fältet. Linnea kan inte sova i detta oväsen. Jag är på så dåligt humör :-( och nu har föreningen bestämt att vi ska ha bestämda parkeringsplatser så ni gäster är knappt välkomna här. Att vi har bestämda platser och inte får använda mer än en gör att halva parkeringen står tom. Lyckat. Verkligen. JAG VILL FLYTTA IFRÅN DET HÄR DÅRHÅLET! så less på alla surmular här. Idag måste jag ha godis, en tröst i vardagen. Blä för denna dag :-(

Kommentarer
Postat av: Carolin o Vilhelmina

Du är inte ensam om att vara trött på detta område...!



Senast fick vi en sarkastisk kommentar om att "ni tror väl inte att det här är en permanent parkering" när jag och Vilhelmina (Pelle var inte hemma) stod och packade ur kassar ur bilen efter en storhandling på Willys. Det handlade alltså om att vi stod på grusgången i ca 5 min - för det är ju inte helt lätt att packa ur bilen själv tillsammans med en 1½-åring.... :-(

2012-02-09 @ 11:18:21
Postat av: Fitri

Tråkigt att ni måste vantrivas o stå ut med massa surisar till grannar.. Finns ju inget viktigare än ens hem! O att ständigt behöva bo bland renoveringar, känns ju mindre skoj =(

Vart hade ni tänkt er o flytta då isf..? Ta o fråga min finska granne om hon vill byta med er ;P



PS. Såg en Idlur vinka glatt när vi gled runt med bilarna idag ;)

2012-02-09 @ 16:44:54
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Usch, lider med er :-(

2012-02-09 @ 21:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0