★ djuriska djur



Min nöjda William i sina snygga 3D glasögon som han fick till bion idag. Han såg Lejonkungen i 3D och tyckte den var bra, men synd att lejonen bråkade så mycket ;) Min son har ett hjärta av guld, man ska inte bråka <3

Jag ångrar SÅÅÅÅÅ att jag inte tog kort i förmiddags när vi var i stallet. William var ju som sagt inte hemma men Micke och Linnéa följde med till stallet, vi drog Linnéa i pulkan på stora ängen där vi också släppte Lollan lös så han fick busa av sig, han travade och galopperade med fina steg och såg så GLAD ut <3

Lördagsmiddagen åt vi på Kolgrillen och Linnéa charmade gästerna som tillochmed ville ha henne i knät =)

Kommentarer
Postat av: Jennifer Eriksson

Åh, vad kul att höra att Lollan var glad :D Han behövde nog det där! :P

2012-01-29 @ 11:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0