★ Fabian Fucking Bengtsson

KAN NÅGON BARA TA OCH STOPPA TILLBAKA FABIAN BENGTSSON I LÅDAN???
JAG SPYR PÅ HANS MEGAJOBBIGA REKLAMER. Borde vara olagligt att vara så jobbig.








Funderar starkt på att möblera om. Det går på sekunder sedan är hon uppe på köksbänken. Vet inte vad jag skulle ta mig till om hon ramlar ner därifrån. Vilket hon med all säkerhet kommer att göra. Jag kan inte ens gå på toaletten, jag kan inte lämna henne en sekund... Jag tar med henne överallt, in på toan och stänger dörren. Där står hon med sina lockar och oskyldigt blå ögon, pekar i mina trosor och säger "Usch..."

Jag hade stallet igår, mockning och allt. 8 boxar ska ju mockas, det tog mig 1 timme att göra 3 st... Herregud. 2 kärror per box och då har vi ändå permanentbädd. Katastrof. Jag mojnade mer och mer för varje timme som gick och när jag kom hem så tog jag världens varmaste dusch och sjönk ihop i soffan med feberfrossa. 2 filtar, mitt vintertäcke och mössa. Ändå så frös jag. Kroppen värkte i varenda vrå.

Idag var det jobbigt att lägga in tvätt i maskinen. haha. då är man nog inte riktigt frisk. Snart ska den hängas, och bäras upp för trappen= fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.
Linnéa har precis somnat och jag önskar, ÖNSKAR att hon sover länge för jag är totalt slut. William Den Tandlöse dampar av sig på dagis efter en lång ledighet. Igår var han hemma pga av magont. Var till sköterskan och lämnade kissprov då han har haft ont i magen och ryggen i 2 veckors tid. Men proverna visade inge urinvägsinfektion och sänkan var bra. Vad kan det då vara med min lilla kille? <3

Imorgon 8:30 ska jag till läkaren och lämna prov för Mycoplasma. Vi sover till 8 i denna familj och sköterskan frågar "Går det bra 8:30?" Jaaaa svarar jag. Varför svarade jag Ja för? Varför inte bara säga att jag hellre tar en senare tid? Näää för jag är dum i huvet. SUCK.

Vill någon följa med?? *blink blink* =D

Nu ska jag hänga tvätt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Håller med dig om Fabian... Skjut honom.. Hatar hans reklamer.. får spunk på han...

2012-01-11 @ 15:34:09
Postat av: Micke

2012-01-11 @ 19:18:57
Postat av: Micke

Forätter hon så här kommer hon att göra sig illa.

Den dan kommer... Tro mig

2012-01-11 @ 19:20:24
Postat av: Emelinda

Hahaha seriöst, jag vet inte huuuuur många jag sett som skrivit i sina bloggar eller på FB att de fullständigt hatar den där Siba-reklamen!!!

2012-01-14 @ 17:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0