★ gäääsp

Idag fick jag betala på vårdcentralen fast jag har frikort



Det brukar alltid synas i deras dator men inte just idag tydligen?? Och själva kortet hade jag ju ånte med mig så jag kunde ju inte bevisa det heller så jag höll tyst och betalade.

Skulle ni gått tillbaka och bett om pengarna eller skulle ni inte orkat bry er om 150 kr?

Igår åt vi Stinas Örtkyckling med ris till middag. Det resulterade i 4 ruttna magar! Natten med Linnéa har i stort sett varit vaken. Hon har haft så ont i magen stackarn! Till sist så fick jag sova iaf i 2 timmar så det tackar jag för. Aldrig mer äta av den maten, Kronfågel är det va? Kanske ska mejla dom... Har en förpackning till i frysen, nån som vill ha, ni får den ;) moaahahaha

Nu sover Linnéa och Adolf är på dagis= Soffläge och förhoppningsvis en å annan snark från mamman.

Sov Linnéa, Sov.

Kommentarer
Postat av: Anna

Självklart ska du gå tillbaka!!!

Jobbar själv i vården, det syns alltid om nån patient har frikort...

2012-01-12 @ 15:17:10
Postat av: Micke

det är våra pengar

2012-01-12 @ 15:30:42
Postat av: Jossan

Jag skulle gå tbax & visar upp frikortet så du får pengarna tbax! 150 spänn är ju ändå 150 spänn!

2012-01-12 @ 16:03:46
URL: http://jossgoss.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Du ska absolut gå tillbaka! 150kr är många liter mjölk :-)



Och ja, mejla om kycklingen också!!

2012-01-14 @ 17:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0