★ Jukka



Här hittade jag Linnéa. Galna ungen klättrar på ALLT. Ja vi renoverar vardagsrummet. Vi har gjort det sedan i somras *harklar mig* Men just denna del har nog sett  ut så här sedan vi flyttade in för 5 år sen *harklar mig ännu mer*

Katastrof.

Micke ringde hem förut, han blev tillfrågad att jobba natt veckan ut vilket han gärna vill så det innebär att han är hemma imorgon =) tjohooooo!!

Linnéa har tvärslocknat så gulligt i sitt rum medans William kollar på Transformers Prime. Han är snortrött som en åsna så efter programmet blir det bums i säng. Och egentid för mig själv framför Det Okända. Och jag tror mig höra en kladdkakebit ropa på mig från kylen? Ja den får nog göra mig sällskap ikväll.

Kommentarer
Postat av: micke

Den galna ungen det kommer sluta illa. Hon gör som jag när jag var liten. Klättrar på allt. Kanske måste ha en grind när vi inte är där?

Hon är rutten

2012-01-09 @ 20:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0