★ mag gitarr och djöur

Hoppas eran nyår var trevlig. Undrar hur många som ligger och spyr nu?? hihi. En annan har ju inte druckit på 2 år... Då kan jag väl hålla igen i 1 år till =) Jag, Cattis och Camilla var ute och åt i torsdags men det blev nyktert för allihop. Men det hade suttit fint med en drink!

Igår blev det helstekt oxfilé med vitlöksgratäng, tzatziki, sallad, feta med rödlök och beasås. Jag som längtat... Men jag hade lika gärna kunnat äta pannkakor för jag kände ingen smak! Allt pga min jäkla förkylning!!!! Gaaaaaah. Alla andra moffade i sig och sa att det var jätte gott men nä, inte jag. När ska denna förkylning släppa egentligen?? 3 veckor nu.

När Linnéa somnat så dukade vi fram allt mys och tittade på Bilar 2 med William och herregud vad vi åt. Jag mådde fruktansvärt illa när vi gick och la oss! Imorse vaknade jag med fasansfull magkatarr. Haha ja ojojoj andra fick i sig för mycket alkohol men jag fick i mig för mycket godis. Jag fick helt enkelt en godis-bakfylla =D hihi




Linnéa väntar på att få skåda raketer




William är nervös =P Han gillar inte höga ljud, till slut så började han gråta och ville verkligen inte att Micke skulle fortsätta. Så då gick vi in igen. Hihi Wille <3






Vampyr Linnéa kommer med sitt byte...

Idag tappade William sin sjätte tand. Plupp så ramlade den ut på golvet! Han blev så glad att han inte svalde den. Men han länsar oss (tandfen) på pengar. Måste åka iväg och ta ut pengar och växla. haha skitunge...

Lite lunch kanske man ska ta och få i sig... Kommer nog ett till blogginlägg senare!


Kommentarer
Postat av: micke

Det var någ första gången vi körde med reketer. Oj kom på nu att vi skickade med smällare och sånt med barnvagnen. Se det som en bonus.

Var väldigt god ida.

Tack för en trevligt nyår.

Det var underbart att fira den med er.

Puss på min underbara familj

2012-01-04 @ 00:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0