★ spottkopp



Gissa vad som ligger i glaset och väntar på tandfen... Vid frukosten imorse så var det så tomt i hans mun "Men, var är din tand??" frågade jag... "Äh, den ligger i sängen. Jag vaknade inatt av att den låg i munnen så jag spottade ut den!"

Mycket riktigt, där låg den. I sängen och väntade på att få ta ett bad i glaset. Så nu måste tandfen åka iväg och ta ut pengar å växla till mynt. Ruinera tanten bara gör det!! Ingen respekt för tandfens portmonnä där inte. <3




Haha snygga Gertrud...



Snor och dregel, precis som det ska va!

Jag är fortfarande förkyld! Blev sjuk en vecka innan jul, eller var det 2? Är fortfarande dålig, ena stunden verkar jag helt frisk för att nästa hosta och snyta mig och ha frossa. Det släpper verkligen aldrig. Jag som tänkte gå på bio på fredag. Vågar jag? Blir väl utslängd av all kärringhosta jag öser ur mig. Kanske ska dela ut sån där operations munskydd till alla innan de sätter sig... Blä, får se hur jag gör.

                

Knappt nå vrålhet?? Satana Perkele Jouma Jorma Korva. I västern har de spottkopp till tuggtobak men jag har dregelkopp.


Kommentarer
Postat av: Fitri

Jaa.. Jag hoppas verkligen att du blir mkt bättre redan imorrn ;P Vi behöver verkligen den här kvällen! Blir ju inte detsamma o se Hamilton om inte du sitter bredvid o smeker o dreglar floder ;)

Ingen mer än jag, visste att du skulle jubla över Mikael Persbrandt i denna roll =P



Så bli frisk.. Satanaa!! Puss

2012-01-10 @ 21:05:25
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: Fitri

Jaa.. Jag hoppas verkligen att du blir mkt bättre redan imorrn ;P Vi behöver verkligen den här kvällen! Blir ju inte detsamma o se Hamilton om inte du sitter bredvid o smeker o dreglar floder ;)

Ingen mer än jag, visste att du skulle jubla över Mikael Persbrandt i denna roll =P



Så bli frisk.. Satanaa!! Puss

2012-01-10 @ 21:06:19
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: Fitri

..o smeker dig själv o dreglar floder - ska det stå! ;P

2012-01-10 @ 21:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0