★ för 18 år sedan...

Dagen började med en mindre vattenläcka. Men det fixade ju Micke och Linnéa i ett nafs!



Vi packade ihop och åkte till Busiz då vi lovat William badhuset i 3 veckor men vi kunde inte åka dit idag så då fick det bli Busiz istället.







Alla har vi röjt idag och barnen var lagom trötta i slutet =P Vi handlade efteråt och kan ni tänka er, Tornado Ulla satt i kundvagnen under hela shoppingen! =O Har nog aldrig hänt! Tack Busiz =)

Vi åt den godaste lunchen på länge där, schnitzel med ugnsrostad potatis och hemmagjord vitlökssmör= Satana Perkelle Runkinen vad GOTT det var!

Vad vore en tur till Nyköping utan en sväng in på Hööks?? Jajjemen, köpte lite vitaminer till min prutt och en borstkorg till matte.

När jag kom hem så var fredagsmiddagen klar och sen åkte min William. GISSA var?? Mmm, Farfarn. Dom ska gå på bio imorgon, William valde Lejonkungen!



Jag kommer ihåg en julafton, för 18 år sedan (!!!!!!), då fick jag i julklapp av min syster Janet, biobiljetter till just- Lejonkungen. Jag blev så GLAD! Jag skulle få gå på bio i en stor, riktig salong i Stockholm. När vi kom fram var det slutsålt och jag blev så ledsen =( Jag fick se på ÄNGLAGÅRD istället och jag förstod ju ingenting av den filmen. När man är så pass liten så är det ju bara blajj och jag frågade hela tiden när vi skulle åka hem. Stackars mig, eller hur?? hihi

Aldrig skulle jag väl tro just då, att min son skulle se exakt samma film, 18 år senare, även han på bio =)

Kommentarer
Postat av: micke

Vilken sexig gubba.

Det var sjukt kul. Det tycke barnen

2012-01-27 @ 22:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0