★ Bebismys

Äntligen så kom vi iväg till min syster för att hälsa på! Lille Max är så bedårande <3 Han är så liiiiten!! Miniprutt! William och Kim röjde på Kims rum *harklar mig* Och då menar jag röjde, typ flyttade sängar och så =P Men dom hade iaf kul! hahaha

Linnéa sprang mest omkring och röck tag i saker som var olämpliga. Som vanligt då...




Kan du vissla Johanna?







Jag har ju tagit bort Facebook men har en sida som heter Ida KöpSälj, jag är endast medlem i köp o sälj sidor och har inga vänner. Har fyndat mycket bra saker och senast var en overall till Fridmärt, helt ny, 50:- Så fin så =) Hon fick även ett par skor som jag inte ångrar nu när det helt plötsligt blev så kallt?? Ett par Kavat vinterkängor för 50:- även dom! Älskar att fynda =)

Williams trots är värre en värst. Herremingud. Tänk att vi ska få äran att gå igenom all dess trots ännu en vända, med Linnéa. Jora,... mmm... skoj. Verkligen =P Han vägrar göra allt man ber honom om. Ska bara ha sin vilja igenom, allt som gynnar honom. Orka?? Men du är gullig ändå min lilla skitunge!!

Tack Linda m familj för fikat och allt mys <3


Kommentarer
Postat av: Fitri

Sugen på en till kanske?? ;P

2012-01-30 @ 21:59:27
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: Sofija

Köp och sälj-grupperna is the shit:) Hittade en asfin p.op overall till Ossian plus en mössa för 350:-

2012-01-31 @ 15:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0