★ en dag på gröna lund

Ligger här i sängen efter en fantastisk dag på gröna lund med min lilla familj. Vi har haft så himla roligt! William är inte ett dug. Rädd när det gäller karuseller. Jag skriker halsen ur mig på vilda musen och får självmordstankar medans William jublar och vill åka igen! Han köade för att åka bergodalbanan men när han kom fram så var han 6 cm för kort! Det var första gången i hans liv som han var för kort för någonting. Men jag tröstade honom med en sockervadd :) han blev rädd i blå tåget och gömde sig i min armhåla :-P han pep och när vi kom ut så hade han gråtit, alldeles blöt runt ögonen och rödögd men i total förnekelse att han gråtit! Haha, nej nej det hade han faktiskt inte <3 Linnea skötte sig väldigt bra vilket underlättade vår dag :) vi kom hem 20:30 så vi var verkligen borta hela dagen. Micke såg en fotbollslandslagspelare och jag träffade på våran super trevliga chef för kringlan. Alltid stöter man på någon man känner, till och med i Riga liksom, då stötte vi på en mattant som jag jobbat med. Man är inte anonym någonstans :) William har länge tjatat om att få en egen mobil att spela på och använda när vi är åtskilda. Och idag kom den, hans första mobil :) han fick sina pengar tillslut av försäkringsbolaget så då använde han en liten del av den summan och betalade själv sin mobil :) något kul måste han ju köpa för sina sjukpengar! Då får han bestämma själv. .. imorgon ska det tydligen bli vrålvarmt, så vi har bokat in en heldag på stranden! Ska bli sjukt mysigt, nästan så jag längtar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0