★ förberedelser



Idag har vi varit i Trosa hela dagen. Det var fantastiskt väder så vi spenderade 4 timmar i lekparken nere i Hamnen. Vi hade picknick med oss samt att vi åt lunch i hamnrestaurangen, vad den nu heter? Var första gången som jag var där... Sunkan m. familj kom och joinade, sjukt trevligt! Även syrran med familj samt våran gulliga lilla farmor <3



Nu har jag precis nattat William. Så sent som möjligt var det ordinerat men jag drog gränsen till nu... Kanske var dumt, vad vet jag, det visar sig imorgon! *nervös*

Kan alla bloggare snälla skriva noveller imorgon så jag har något att göra under undersökningen, den tar 1,5 timme... Inte en jävel kommer att uppdatera, bloggarna står still på somrarna. Men ni kan väl bombardera mig med sms? =D WoOt wOoT!!!!!

Nähepp era pruttar...Om man skulle ta och packa en väska inför morgondagen...

Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0